Ранжування сайтів в Google: чи важливі посилання у 2019?

В цій статті ви дізнаєтесь наскільки важливу роль відіграють посилання при просуванні сайту в пошуковій видачі.

Посилання як і в попередні роки залишаються одним з ключових факторів ранжирування Google. Це підтверджують результати дослідження агентства Stone Temple Consulting за 2018 рік.
Компанія проводить це дослідження з травня 2016 року. На цей раз фахівці агентства збільшили кількість досліджуваних запитів, щоб упевнитися, що у них достатньо даних для аналізу по різних сегментах ринку.

В рамках дослідження було проведено три тести – на 6000, 16 000 і 27 000 запитів. Всі вони показали, що посилання як і раніше демонструють відносно сильну та стабільну кореляцію з позиціями в ранжируванні.

При цьому вперше отримані результати показали, що розроблені Moz показники, такі як «Авторитетність домену» (Domain Authority, DA) і «Авторитетність сторінки» (Page Authority, PA) є кращими предикторами ранжирування, ніж загальна кількість посилань.

Чому Google продовжує використовувати посилання? Чому він не робить акцент на сигналах соціальних мереж і поведінкових чинниках?

В Stone Temple Consulting виділяють наступні причини:

Соціальні сигнали.
1) Google не може покладатися на сигнали від сторонніх платформ, керованих конкурентами.
2) Великі соцмережі, такі як Facebook або LinkedIn перестали ділитися даними щодо репостів та лайків.
Поведінкові чинники.
1) Google, можливо, використовує ці сигнали в певних сценаріях, але обмежено. Причина в тому, що вони є «шумними».

Чому посилання все ще важливі в 2019 році?

  • Для додавання посилання Вам потрібно витратити деякий час та інколи певну суму грошей. Це не дуже великі зусилля, але цей процес відбирає значно більше сил ніж публікації в соцмережах в кілька кліків.
  • Ви підтримуєте свій бренд публічно. На відміну від постів в соціальних мережах посилання є статичними. Новинна стрічка в соціальних медіа оновлюється надзвичайно швидко, іноді в лічені хвилини, а то і секунди.
  • Коли Ви додаєте посилання на свій сайт або якусь конкретну сторінку сайту, то дозволяєте людям переходити з сайту на сайт. Тобто на Вашу думку посилання принесе користувачам достатню цінність і поліпшить ваші стосунки з ними. Якщо посилання релевантне і користувачі проводять деякий час на сайті, а не закривають його за секунду, то це теж йде вашому сайту тільки на користь.

Все це робить посилання надзвичайно цінним і значущим сигналом ранжирування, впевнені дослідники.

Ознайомитися з усіма результатами дослідження агентства за 2018 рік можна за посиланням. А ми нагадуємо, що у нас ви можете замовити недороге та ефективне просування сайту, зокрема написання seo-текстів з посиланнями, розміщення сайту в каталогах, розміщення посилання на ваш сайт на дошках оголошень з високим DA для покращення позицій в пошуковій видачі.